poniedziałek, 18 maja 2015

Rossmann Sunozon spray - recenzja

Opis:
'Spray ochronny do włosów z filtrem UV chroni włosy przed intensywnym promieniowaniem słonecznym. Dostarcza optymalnej ochrony zarówno włosom naturalnym jak i farbowanym. Chroni je również doskonale przed wysuszeniem i szkodliwymi skutkami wysokich temperatur i suchego powietrza. Wartościowa witamina B5 wnika głęboko w strukturę włosa i reguluje jego gospodarkę wodną. Spray pozwala włosom odzyskać blask i piękny wygląd. Optymalna ochrona przed wysuszeniem, łatwe rozczesywanie, tolerancja przez skórę potwierdzona dermatologicznie.
Rozpylać na suche lub wilgotne włosy przed kąpielą słoneczną i w trakcie. Nie rozpylać do oczu.'

Konsystencja: wodnista

Opakowanie: plastikowa buteleczka z atomizerem, mi się nie zacinał ,dobrze rozpylał spray na włosach

Zapach: trudny do scharakteryzowania , przyjemny, nie drażniący , fajnie trzyma się na włosach

Działanie: moim porównaniem jest lato kiedy go nie używałam i następne po jego zakupieniu i używaniu, włosy były o wiele mniej zniszczone i odwodnione. Moich włosów nie obciążał,nie przetłuszczał mogłam i stosowałam go kilka razy dziennie w kilkugodzinnych odstępach, fajnie się sprawdził i tego lata również do niego wrócę. Stosowałam go na cale włosy od nasady, nie wzmagał przetłuszczania się.

Wydajność: w ciągu ostatniego lata intensywnego używania zużyłam 2/3 buteleczki.

Cena: ok. 7 zł za 150 ml

Dostępność: drogerie Rossmann

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz