środa, 27 maja 2015

Haul pielęgnacyjny

Naprawdę nie spodziewałam się następnym zakupów, wyszły dość spontanicznie choć wszystkie artykuły były na mojej liście. Jeśli chodzi o krem to niestety nie dawno pokazany wam AA się u mnie nie sprawdził, zastanawiałam się jeszcze nad kremem z tołpy,ale niesamowita promocja skusiła mnie na Ivostin ponieważ mając kartę superpharm kosztował zaledwie połowę swojej kwoty czyli ponad 15 zł :)


Od pewnego czasu poszukiwałam mgiełki odświeżającej do twarzy, chodziłam po sklepach zielarskich licząc na jakiś hydrolat (o dziwo w żadnym nie było ;/), odpuściłam ,a dziś natknęłam się na tę z ziaji z serii liście zielonej oliwki - oliwkową wodę tonizującą z witaminą C . Słyszałam pochlebne opinie więc mam mandzieje, że się sprawdzi ;). Dalej wcześniej wspomniany krem nawilżający Ivostin-u z serii Sensita z olejem z pestek winogron i witaminą E. I ostania rzez czyli cytrusowy peeling z ziaji również z zielonej serii. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz