wtorek, 26 maja 2015

Ziaja, Oczyszczenie Liście Manuka, Pasta do głębokiego oczyszczania przeciw zaskórnikom - recenzja


Opis:


Kolor: biała ,z niebieskimi drobinkami ścierającymi

Konsystencja: gęsta

Zapach: świeży

Opakowanie: średnio miękka plastikowa tubka z niedomykającą się zakrętką

Działanie: długo wstrzymywałam się z opinią o tym produkcie, wypatrzyłam go długo przed modą na tę pastę, długo jej też poszukiwałam i no właśnie i co? Przede wszystkim ta 'pasta' to peeling mechaniczny co mnie trochę zawiodło ,bo w moich przypadku takiego mechanika mogę używać raz w tygodniu przy jego mocy ścierającej,nie tego oczekiwałam. W moim przypadku nie sprawdził się na tyle,bym chciała go ponownie zakupić. Nie zmniejszył przy regularnym stosowaniu powstaniu nowych niedoskonałości czy zaskórników. Używam by zużyć kiedy po prostu moja cera zniesie jego moce ścierające, nie podrażniając jej (osoby ze skórą trądzikową powinny uważać) jako peeling sprawdza się średnio w moim odczuciu.

Wydajność:wysoka, nie mogę wciąż skończyć tej tubki.

Pojemność: 75 ml

Cena: ok 7 - 8zł

Dostępność: drogerie hebe, drogerie Rossmann, drogerie Natura,drogerie dayli, niektóre apteki

1 komentarz:

  1. Dla mnie dobry produkt! Używałam go z przyjemnością ;).

    OdpowiedzUsuń