poniedziałek, 25 maja 2015

Haul w Hebe

Z góry uprzedzam,że większość produktów było zaplanowanych ,ale nie planowałam za to ,aby ten miesiąc był tak zakupowy. Nie narzekam,ale zdaje sobie sprawę,że następne będą mniej obszerne w nowościach, zapraszam do oglądania ;)

Przede wszystkim pojechałam ( lubię ogromnie tę drogerię,ale niestety nie mam żadnej w pobliżu ;/)

Ponieważ bywam tam rzadko kupiłam sobie w zapasie orzechowy peeling z himalayi, balsam do ciała ARGAN z cece od Sweden zdobyłam dzięki temu ,ze mój rachunek był powyżej 50 zł i kupiłam go za 15 zł w promocji z 35. I jedynym nie planowanym zakupem są maseczki oczyszczające  z bandi .

Maska intensywnie nawilżająca do włosów suchych z L'oreal Intense Repair oraz upragniona szminka w formie kredki z Gosh Forever lip shine 007 Funky friday.

I najważniejsze czyli woda toaletowa dla mamy z okazji jej święta z Hugo Boss XX. Zachęcam do odwiedzenia Hebe np. zapachy są na promocji -40% z okazji 4 urodzin sieci. 
Jakie prezenty dajecie swoim mamom? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz