poniedziałek, 4 maja 2015

Peeling idealny? Himalaya Herbals Gentle Exfoliating Walnut Scrub

Opis: "Scrub do cery tłustej z dodatkiem orzecha włoskiego wyjątkowo skutecznie oczyszcza pory i usuwa zaskórniki oraz zanieczyszczenia, których nie usuwa codzienne mycie twarzy. Preparat delikatnie złuszcza martwe komórki naskórka. Zawiera ekstrakt z jabłek - substancję kojąco-antyseptyczną i keratolityczną pomagającą w usuwaniu fragmentów martwego naskórka. Granulat z łupin orzecha włoskiego ściera zanieczyszczenia, usuwa zaskórniki. Olej z kiełków pszenicy jest bogatym źródłem witaminy E. Naturalne składniki zawarte w pilingu oczyszczają, odżywiają i nawilżają skórę, powodując, że staje się gładka i świeża. "





Konsystencja: całkiem gęsta

Zapach: delikatny,nie czuć go na buzi

Kolor: przybrudzony jasny brąz

Drobinki: drobne,widoczne po wyciśnięciu z tubki (małe kropeczki) oraz wyczuwalne w dotyku

Opakowanie: miękka plastikowa tubka

Działanie: i tu ogromne zaskoczenie peeling jest dla mnie genialny! Po pierwsze w żaden sposób nie podrażnia mojej skóry szczególnie partii z trądzikiem ! Nie przesusza też policzków. do tego świetnie usuwa martwy naskórek zostawiając twarz rozświetlona,oczyszczoną i mięciutką. Efekt widoczny po pierwszym użyciu i do tego na pierwszy rzut oka!

Cena: 12 zł - cena regularna za 75ml

Wydajność: niewielka ilość wystarczy, maximum wykonuję go 2 razy na tydzień

Dostępność: sieć drogerii hebe, sieć drogerii dayli, drogerie osiedlowe

Dla kogo? Dla dziewczyn z cerą mieszaną, mieszaną w kierunku tłustej które wymagają od peelingu widocznego zarazem delikatnego oczyszczenia twarzy i nie chcą wydać majątku na dobry kosmetyk.

Czy kupie go ponownie? Zapewne, jest to mój pierwszy ulubiony idealny peeling ;]

2 komentarze:

  1. Hm, przyznam, że zaciekawiłaś mnie tym produktem. Aczkolwiek ja ostatnio stosuję peeling enzymatyczny w postaci czarnego mydła. Mam spory wysyp niedoskonałości i boję się, że peelingiem z drobinkami rozniosłabym to jeszcze bardziej :(.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy skórę wysypie,to też wolę coś z enzymatyków. Bardzo polecam ten peeling, nie jest to mocny zdzierak ,ale spisuje się u mnie swietnie ;)

    OdpowiedzUsuń